محمدجوادمحمدجواد، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره

محمدجواد گلم

روزت مبارك همسر خوبم و مرد كوچك زندگيم پسر گلم

1390/3/27 22:19
نویسنده : مامان و بابا
689 بازدید
اشتراک گذاری

 

تو را دوست دارم ... تو را دوست دارم ... تو را چون بهاران ... چو ذرات باران ... تو را چون ستاره ... چنان ابر پاره ... چو امواج دريا ... چو مستي چو رويا ... چو ميناي پر مي ... چنان ناله ني ... تو را دوست دارم ... تو را مي پرستم ... تو را مي پرستم ... تو هستي جواني ... تويي زندگاني ... تويي چون دل و دين ... تويي جان شيرين ... تويي همچو ايمان ... مقدس چو پيمان ... چه خواهي ز عاشق ... كه من بعد خالق ... تو را مي پرستم ... تو را دوست دارم.

تقديم به همسر عزيزم و پسر گلم

 

 

 

بابايي عزيزم روزت مبارك ... خيلي دوست دارم ... اميدوارم هميشه سايه ات بالا سرمون باشه ...


دوست دارم بابايي

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان ماهان
26 خرداد 90 8:51
چقدر زیبا نوشتی
منم ای روز بزرگ را به بابایی محمد جواد جون تبریک میگم


ممنونونم منم روز پدر رو به ماهان و باباش تبريك مي گم.
آزاده
26 خرداد 90 15:05
روز بابای محمد جواد گل مبارک،ایشالا که بابا شدن آقا محمد جواد رو ببینند این مامان بابای خوبت عزیزم
آزاده
26 خرداد 90 15:17
یه شعر واسه مامان سارای نازت که دلم واسش شده یه ذره: دست عشق از دامن دل دور باد! می توان آیا به دل دستور داد؟ می توان آیا به دریا حکم کرد که دلت را یادی از ساحل مباد؟ موج را آیا توان فرمود ایست! باد را فرمود باد ایستاد؟ آنکه دستور زبان عشق را بی گذاره در نهاد ما نهاد خوب می دانست تیغ تیز را در کف مستی نمی باست داد قیصرامین پور