محمدجوادمحمدجواد، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 12 روز سن داره

محمدجواد گلم

محمد جواد کربلایی...

1391/1/10 23:20
نویسنده : مامان و بابا
1,022 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای خوبم

سال نو رو به همه ی شما نی نی وبلاگی ها تبریک می گم. ما به لطف خدا و خوش قدمی پسر گلم روز تولد  محمد جواد عزیزم راهی کربلا شدیم. به خاطر همین تولد پسر عزیزم  رو 29 اسفند گرفتیم. مقصل گرفتیم ولی شلوغش نکردیم  که محمد جواد اذیت نشه. خیلی خوش گذشت. طرح تولد پسرم پوه بود. پنج شنبه 27 هم رفتیم آتلیه عکس گرفتیم. عکساش آماده نیستن آماده شدن حتما می ذارمشون تو وبلاگ. 

 

و اما کربلا...

برو بو کن زمین کربلا را            کز آنجا بشنوی بوی خدا را

مگر ای کربلا خاک بهشتی       که خاکی مشک بو عنبر سرشتی 

اگر خاکی به معجز کیمیایی       بهشتی کعبه یی عرش خدایی 

اگر خاک تو را دستی ببیزد         به جای خاک اشک و خون بریزد

 

نمیدونم چی بگم ... قابل وصف نیست حرم امام علی (ع) و حضرت ابالفضل و امام حسین (ع)... وقتی تو حرم این بزرگواران بودم باورم نمی شد که اونجام... باور نمی کنم رفتم کربلا و برگشتم.

چهارشنبه رفتیم نجف سه روز موندیم . تو این سه روز حرم امام علی مسجد کوفه مسجد سهله و مسجد کمیل رفتیم. توی  مسجد کوفه محراب و منبر امام علی (ع) رو هم زیارت کردیم. سه روز هم رفتیم کربلا نمی دونی بین الحرمین چه حسی داره ...  متاسفانه ما رو کاظمین نبردن و سه شنبه برگشتیم .

دلم می خوات بازم برم کربلا. 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان پریسا
12 فروردین 91 14:56
سلام
تولد محمد جواد گلم مبارک.
زیارت قبول. برامون دعا کردید.



سلام عزیزم
ممنون. برای همه ی مامانا و بچه ها دعا کردم.
مامان سونیا
14 فروردین 91 19:21
عزیزم عیدت مبارک با تاخیر تولدت مبارک و زیارتت هم قبول گل پسر قند عسل
به وب ما هم سر بزنید و با نظراتتون شادمون کنید


ممنون عزیزم. حتما بتون سر می زنیم.
مامان رادین
14 فروردین 91 19:46
سلام فرشته کوچولو خوش بحالت که رفتی زیارت.دعا میکردی مارا هم بطلبند



دعا کردیم عزیزم. انشالا روزی شما.
مامان پریسا
17 فروردین 91 11:21
مبشر1
31 فروردین 91 22:34
بیچاره تو اتوبوس نمیتونست راه بره چقد اذیت شد!
مسافران آسمانی
4 اردیبهشت 91 11:41
سلام زیارت قبول باشه ، سفر همیشتون بشه انشاالله عزیزم... محمدجواد جون خیلی ملوسه...خدا حفظش کنه... شما هم اهوازی هستید...از ارتباط بیشتر استقبال میکنم...در صورت تمایل بهم اطلاع بدید...منتظرتونم...
مامان پریسا
25 اردیبهشت 91 17:57
سلام دوست عزیز.

درمورد سوالتون.
راستش من بن بن بن رو نمیشناسم و باهاش کار نکردم.
ولی برای تراشه های الماس،
راستش یکی از دوستان بهم توصیه کرد که هم فعلا" برای پریسا یکم زوده و هم زیاد روی این آموزشهای قبل از سن آموزشی تاکید نکنم. چون واقعا" به بچه فشار میاد. وچون ایشون فرهنگی بودن و در این زمینه تجربه داشتن من هم به حرفشون گوش دادم.
در حال حاضر هر چند روز یک بار فقط یکی از کارت ها رو بهش نشون میدم و کلمه رو تکرار میکنم ولی هیچ اسراری به یاد گیریش ندارم. ایشالله از 2 سالگی به بعد بیشتر تکیه و تاکید میکنم.


ممنون مامان پریسا