محمدجوادمحمدجواد، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 11 روز سن داره

محمدجواد گلم

21 روز تا یک سالگی عزیزترینم...

1390/12/10 15:23
نویسنده : مامان و بابا
751 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر گلمبغل

دو ماه که هر روز برات شعر تولد تولد تولدت مبارک رو می خونم. 21 روز دیگه 1 ساله می شی عزیزم. باورم نمی شه که 1 سال انقدر زود گذشت. نمی دونی اونروز با چه استرسی  رفتم بیمارستان. قرارنبود طبیعی زایمان کنم ولی تمام وجودم رو ترس و هیجان و خوشحالی و نگرانی تواماٌ فرا گرفته بود. خوشحال بودم که نه ماه انتظارم سر اومده و می تونم ببینمت و بغلت کنم. ترسم هم از این بود که مبادا خدای نکرده مشکلی داشته باشی و نگرانیم از این بود که نکنه نتونم خوب ازت نگهداری کنم و مراقبت باشم . خلاصه آنقدر احساسات مختلفی داشتم که نمی دونستم چکار کنم. وقتی منو بردن توی اتاق عمل وحشت تمام وجودم رو گرفته بود و اولین سوالی که بعد از به دنیا اومدنت پرسیدم در مورد سلامتی بود که بچم سالمه؟ دستیار بیهوشی بالای سرم بود از اول تا آخر عمل. بهم گفت آره بچت سالمه . یه نفس راحت کشیدم . بعد ازم پرسید احساس کردی بچت رو روی شکمت گذاشتن؟ اشک تو چشام جمع شد و با سر جواب دادم آره . بعد صدا زد بچش رو بیارید ببینه.  پسر عزیزم رو آورد سرش رو بوسیدم و بردنش. هیچوقت اون لحظه و احساسی که داشتم رو یادم نمیرپ=

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان آرینا موفرفری
10 اسفند 90 15:30
عزیزم پیشاپیش تولدت مبارک.




ممنون عزیزم
مامان پریسا
10 اسفند 90 15:48
سلام گلم. مبارک باشه.
یکی فلکه شهدا. پاساژ رضوان
یکی هم پاساژ ی که خیابون قبل از پاساژرضوانه و زیر زمینی هستش فکر کنم ابتدای بازار کاوه بشه.
این دو جا وسایل کاملی میاره.
خودم از رضوان خرید میکنم.


مرثی عزیزم.
سوسن
13 اسفند 90 16:04
سلام گلم .
پیشاپیش تولد فرشته ی ناز و دوست داشتنی ت رو بهت تبریک میگم.
امیدوارم همیشه شاد و سرحال باشید
اگه میشه برام دعا کنید منم به احتمال زیاد 2 فروردین زایمانمه با همون ترس ها و دلهره هایی که همه ی مامانای مهربون تجربه ش میکنن.
منم ساکن اهواز هستم خوشحال میشم باهات آشنا بشم


سلام عزیزم
پیشاپیش تولد دختر گلت رو تبریک می گم. حتما براتون دعا می کنم.