محمدجوادمحمدجواد، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 12 روز سن داره

محمدجواد گلم

عزیزم عاشقانه دوستت دارم...

1390/11/30 0:22
نویسنده : مامان و بابا
795 بازدید
اشتراک گذاری

سلام محمد جواد گلم ماچ

مامان پریسا جون اعتراض کرده که چرا در مورد شیرین کاریات چیزی نمی نویسم . باور کن مامان پریسا هر وقت لب تاب رو روشن می کنم محمد جواد می خوات باهاش بازی کنه و نمی ذاره مطلب بنویسم ناراحت

هر وقت هم که می خوام ازش عکس بگیرم می خوات دوربین رو ازم بگیره و باهاش بازی کنه و بذاره توی دهنش. خوشمزهبگذریم ...

 

پسر گلم انقدر شیرین شده که حد نداره اولا که از ده روز پیش می ایسته  و دو قدم راه می ره 10ماه و 18 روزش بود  دوما تلفن رو می ذار ه روی گوشش و حرف می زنه ما فقط الو رو می فهمیم  . مهر رو هم که می بینه دستاش رو می ذاره روی گوشاش و یه چیزایی می گه قربونش بشم .بغل

 

ما هفته گذشته مشهد بودیم از 21 تا 26 بهمن . خیلی خوش گذشت. لبخندروز دوم برف بارید و ما کلی ذوق کردیم. نیشخندولی من خیلی نگران محمد جواد بودم که یه وقت مریض نشه خدا رو شکر به خیر گذشت. پسر عزیزم کلی با غریبه ها دوست می شد و همه می گفتن چه پسر خوش اخلاقی داری. خیلی دوست دارم پسر عزیزم. قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

رضوان مامان رادین
7 اسفند 90 13:18
سلام عزیزم
پسرت خیلی نازه.خدا نگهش داره.
پسر منم متولد 2 فروردین 90.
با اجازه لینکتون کردم.



ممنونم پسر شما هم نازه. خوشحالم که پسر شما هم سن پسر منه. خدا حفظش کنه.
منم لینکتون کردم.

رضوان مامان رادین
7 اسفند 90 13:20
راستی واسه تولد رادین.من تن پوش فیل گرفتم براش.تصمیم هم دارم کیکیشم شکل فیل سفارش بدم.
پیشاپیش تولد محمد جواد جون مبارک



ممنون عزیزم. منم تولد رادین جون رو تبریک میگم
مامان پریسا
8 اسفند 90 11:30
سلام دستت درد نکنه مامانی. آفرین به پسر گلم. پس این همه کار بلدی و مامانی نمی گفت؟
راستی در مورد تراشه های الماس....... یه بسته ی آموزشی برای تقویت خواندنه که معمولا برای سن 2 به بالا هستش اگر دوست داری تهیه کنی بگو تا شمارشو هم بهت بدم. راستی بفرمایید تولد


تولدتون مبارک.
رضوان مامان رادین
9 اسفند 90 18:41
سلام عزیزم
راستش رادین اصلا قطره آهن نخورده و نمیخوره.چند بار بهش دادم.حالش به هم خورد.(البته با عرض معذرت).
ولی رادین نه سرپا می ایسته و نه راه میره.اما محمد جواد جون ماشاا... راه افتاده.
به نظر من سیستم بدن بچه ها با هم فرق داره.
شما چه برنامه ای دارید واسه تولد محمد جواد جون؟
همون روز تولدش جشن میگیرید؟