محمدجوادمحمدجواد، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 11 روز سن داره

محمدجواد گلم

ده ماهگیت مبارک پسر نازنینم

1390/11/4 22:21
نویسنده : مامان و بابا
794 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامان جون

پسر گلم محمد جواد عزیزم 10 ماهگیت رو تبریک می گم .

روز به روز شیرین تر و شیطون تر می شی. انقدر شیطونیات با مزس که حد نداره. بازی دالی رو خیلی دوست داری. اسباب بازی هات رو تا وقتی نو هستن خیلی دوست داری و کلی باشون مشغول می شی بعدش دیگه کمتر سراغشون می ری . راستی دندونات بالاخره تو نه ماهگی سر در اوردن. هفته اول نه ماهگی یکی از دندونات دراومد و هفته آخر دندون دومت. قربون دندونای خوشکلت بشه مادر.

به دیوار به مبل به کابینت گاز لباسشوئی یخچال ... می گیری بلند می شی و راه می ری تند تند و مسلط.

یه مدتیه با هر آهنگی شروع می کنی رقصیدن و دستات و سرت رو تکون می دی

 

محمد جواد عزیزم ای کاش می دونستی چقدر دوست دارم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان پریسا
5 بهمن 90 13:08
مبارک باشه گلم. ایشالله جشن 100 سالگی.دندونها و راه رفتنت هم مبارک.[hr



ممنون مامان پریسا
نرگس
11 بهمن 90 9:09
مبارک مبارک هم دندونت مبارک هم 10 ماهگیت مبارک الهی 10000000000000 عمر با سلامتی داشته باشی




ممنونم عزیزم
مامان پریسا
15 بهمن 90 13:29
سلام وقت کردی یه سر بزن.
مامان پریسا
23 بهمن 90 19:53
مامانی؟ ماهی یک بار اپ میکنی؟ اخه محمد جواد گلی کلی خاطره داره بیا ثبتشون کن. عزیزم نگو وقت نمیکنی. وقت پیدا میشه..
مهتاب
25 بهمن 90 11:30
سلام شرمنده من از چهارشنبه تهران بودم تا یک هفته نتونستم وبلاگم ببینم . سفر خوبی براتون آرزو دارم بازم عذر میخوام که نتونستم کمکت کنم