محمدجوادمحمدجواد، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره

محمدجواد گلم

عكس هاي سه ماهگي پسر گلم

1390/4/16 11:03
نویسنده : مامان و بابا
392 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم پسر گلم

محمدجوادم عزیز دلم منو ببخش چند روزه وقت نکردم پست جدیدی برات بنویسم یا بیرون بودیم یا کارای عقب افتاده تو خونه داشتم. عزیز دلم چند روزه هر چي که نزدیکت باشه محکم می گیری توی دستت و ولش نمی کنی هر کاری می کنیم که آروم از تو دستای خوشکلت درش بیاریم دستاتو باز نمی کنی قربونت بشم عزیز دلم مامان جون . چپ می شی اما هنوز رو شکمت نمی ری رو پهلو می ری و دوباره بر می گردی .

تو این چند روز کلی ازت عکس گرفتم تا با عنوان عکس های سه ماهگیت تو وبلاگت بذارم. اينم عكساي نانازي پسرم.

 

من عااااااااااشق اين عكستم جيگرمماچ

 

اينجا بند دوربين رو گرفتي عزيز دلمقلب

 

قربون اخم خوشكلت بشمبغل

پسرم اصرار داره بشينهفرشته

اينجا هم خوشكل مامان در حال خميازه كشيدنهخواب

 خيلي دوست دارم پسرم فرشته ي نازم

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان ماهان عشق ماشین
15 تیر 90 10:32
ماشاءالله لا حول ولا قوته الا بالله.
چه چشای نازی.



ممنونم عزيزم.
مامان آريا
15 تیر 90 11:22
اي جانم منم عاشق اون عكست شدم خاله قربونش بره چه عكساي خوشملي انداختي عزيزم



مرسي عزيزم.

مامان سید ابوالفضل
16 تیر 90 21:42
الهههههههههی چه قشنگه عکس اولی خیلی نازه




ممنون عزيزم.