محمدجوادمحمدجواد، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره

محمدجواد گلم

دوست دارم يه عالمه هر چي بگم بازم كمه

1390/6/20 19:27
نویسنده : مامان و بابا
508 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزيز دلم پسر گلم تاج سرم قند عسلم

اين شعر رو هميشه برا محمد جواد گلم مي خونم ولي ناقص امروز گشتم و شعر كاملش رو پيدا كردم از اين به بعد برات كامل مي خونمش پسر گل .


دوست دارم یه عالمه
هر چی بگم بازم کمه
دوست دارم یه آسمون
کجایی ای نا مهربون ...

دوست دارم قطار قطار
خزونمو کردی بهار
دوست دارم دیوونه وار
باور نداری از قرار
فرقی برام نمی کنه
چه با خوشی چه حال زار ..

دوست دارم به اون خدا به اون خدای عاشقا
دوست دارم تاپای جون

مي خواي بمون مي خواي نمون

دوست دارم سبد سبد
باز گل عشق جوونه زد

 

توي ادامه مطلب هم عكساي خوشكل محمد جواد عزيزم كه دايي عيسي ازش گرفته...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

حسين
21 شهریور 90 11:27
سلام محمد جواد قشنگ ونازنين محمد من وقتي تو را مي بينم دلم از غم و ناراحتي باز ميشود



سلام پسر عموي مهربون خيلي ممنون منم وقتي مي ياي خيلي خوشحال ميشم.
حسين
21 شهریور 90 11:33
مامان ماهان عشق ماشین
21 شهریور 90 15:49
دوست داریم نی نی کوچولو.با اون پاهای کوچولو. مامانی هم دست به ترانه ش بد نیستا
مامان طاها
22 شهریور 90 11:29
سلام
ماشاالله به این پسر ناز خدا نگهش داره ممنون از نظری که برام گذاشتی بابای طاها دوست نداره عکسشو بزارم میگه چشمش میکنن و از این حرفا خیلی ممنون ازتون محمد جواد رو از طرف من یه ماچ گنده اش کنید .



سلام
ممنونم.