محمدجوادمحمدجواد، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره

محمدجواد گلم

پسر باهوش من

1390/7/17 16:16
نویسنده : مامان و بابا
547 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام پسر گلم پسر باهوشم

عزيز دلم محمد جواد نازم از خوشحالي تو پوست خودم نمي گنجم وقتي مي بينم تلاش مي كني تا چيزهاي جديد ياد بگيري. وقتي يه چيزي رو برات تكرار مي كنم مثل ماما بابا  انقدر تمركز مي كني و با دقت به لبام نگاه مي كني تا ياد بگيري. دو سه روزه تلاش مي كني بگي ماما و موفق شدي بگي ام ام. قربون ام گفتنت بشم. نمي دوني چقدر خوشحال شدم. فكر كنم اگه بگي ماما از خوشحالي غش كنم(چه بوووود!!!) عزيز دلم خيلي دوست دارم پسرم.

دو سه روزه وقتي مي ري روي شكمت تلاش مي كني خودت رو بلند كني و چهار دست و پا بري خودت رو به جلو و عقب تكون مي دي و تلاش مي كني كه رو دست و پات بايستي .

ديگه اينكه چند وقته وقتي تنهايي خيلي به دستات نگاه مي كني و حركاتي رو با دستات انجام مي دي. حالا ياد گرفتي با دستت باي باي و حركت بيا رو انجام بدي البته فعلا دوتا حركت رو همزمان انجام مي دي.

 

محمد جوادم ده روزه غذاي كمكي مي خوري . ماشالا انقد خوش اشتها هستي. ماماني و بابايي چقدر ذوق مي كنن برات غذا درست كنن و بهت غذا بدن. فعلا داري حريره بادوم و فرني مي خوري.

حالا چندتا عكس خوشكل از غذا خوردنت رو توي ادامه مطلب مي ذارم:

 

 

 

 

 

 

به قول مامان آريا اين عكسا هم براي دل مامانيقلب

 

قربون پسر خوش خندم بشم الهيماچ

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان آريا
16 مهر 90 14:55
عزيز دل خاله روز كودكو به تو خوشگلم تبريك مي گم




ممنون
حسين9
17 مهر 90 13:59
سلام محمد جواد براي من دست مزند محمد انشئاله 1000000000000000000000000000 عمر كني
عمه مامان
18 مهر 90 8:04
سلام عسلم چه عکسهای نازی" ماشاالله بزرگ شدی "اخه خیلی وقته ندیدمت ان شالله که همیشه زیر سایه پدرومادر گلت سالم وسرحال باشی دوست دارم میبوسمت گلم


ممنون عمه جون.
مامان آريا
18 مهر 90 10:43
خاله قربونت برم كه براي خودت مردي شدي
خداش اينقدر خوشمزست پسرم داره قاشقم مي خوره
عكسا همه خوشگلن بوس بوس بوس بوس براي محمد جواد خاله



خدا نكنه خاله جون.
مامان ماهان عشق ماشین
21 مهر 90 9:16
سلام عسلم چه عکسهای نازی" ماشاالله بزرگ شدی





ممنون