محمدجوادمحمدجواد، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره

محمدجواد گلم

هفت ماهگيت مبارك بابايي

1390/8/3 14:29
نویسنده : مامان و بابا
369 بازدید
اشتراک گذاری

 

محمد جوادگل ، خدا را به خاطر خلقت وجود پاکت سپاسگذارم

و برا ی هفتمين ماه آغاز زندگی تو خوشبختی بیشتر آرزو میکنم . . 



 

 

 

تولدت مبارک،خوش اومدی ستاره


اگرچه ازراه دورهیچ فایده ای نداره




شمعهاروروشن کن وبه جام دوتاروفوت کن


نمیشه پیشت باشم فقط برام سکوت کن


تواین روزطلایی نگوکمی غم داری


بدون که دیوونه ای به نام سارا جون داری


تولدت مبارک


روزتولدتوستاره هادمیدند


پرستوهای عاشق به خونشون رسیدند


روز تولد تو بخت من ازراه رسید


نیمه جونی،جون گرفت تشنه به دریارسید


تکرارحرفهای منی مثل سرودزندگی


عشقت شده برای من بودونبودزندگی


باهفتا آسمون پرازگل یاس ومیخک


باصدتادریاپرازعشق واشتیاق وپولک


یه قلب عاشق بایه احساس بی قراروکوچک


فقط میخوادبهت بگه تولدت مبارک


قشنگ ترین صدای زندگی تپش قلب توست


با شکوه ترین روز دنیا تولد توست پس برای


من بمان و بدان که عاشقانه دوستت دارم

 

 

اين هم عكس محمد جواد خوشگل كه توي پروفايل پرسنلي امروزآپلود كردم

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)