محمدجوادمحمدجواد، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره

محمدجواد گلم

حرف هاي دل مامانم

1390/2/27 10:46
نویسنده : مامان و بابا
422 بازدید
اشتراک گذاری

                  

هديه زيباي خدا

بعد از تولد محمد جواد عزيزم من هم متولد شدم . زندگيم فكرم اخلاقم روحيم ... عوض شدن. قابل وصف نيست اين نعمت و هديه ي زيباي خدا...

بچه هاي زيادي رو ديده بودم اما آدم تا خودش بچه دار شدن رو تجربه نكنه نمي تونه پي به عظمت خلقتش ببره . يك معجزه است يك معجزه واقعي.

از وصف لحظه اي كه اولين بار پسرم رو ديدم و بوسيدم عاجزم . قابل وصف نيست لذتي كه از بغل كردن و نگاه كردن و شير دادن پسرم مي برم.

خدايا ازت ممنونم به خاطر اين هديه گرانبها ...

البته خوب مي دونم كه اين هديه يه امانته. نگرانم نمي دونم مي تونم از اين امانت خوب نگهداري كنم يا نه؟ 

خدايا چه كار سختي دارم من ...

چطور مي تونم اين پسر پاك و زيبايي كه تو دستاي ضعيف و ناتوان من قرار دادي پرورش بدم.

                                               

خدايا ازت مي خوام كمكم كني. ازت خواهش مي كنم كمكم كن كه به نحو احسن بزرگش كنم .

خدايا كمكم كن يه موقعي نرسه به هديه زيبايت بي احترامي يا بدي كنم . حرف بدي پيشش نزنم كار بدي نكنم و خودم رو بسازم تا پسرم رو بسازم .

مبادا خداي خوب و مهربان من كه اينقدر به من لطف داره يه روزي به من بگه از امانتي كه بهت دادم خوب نگهداري نكردي .

نمي دونم چطور بعضي ها با اين موجود دوست داشتني بدرفتاري مي كنن و كارها و حرفهاي بد يادش مي دن ؟ چطور بهش بي احترامي مي كنن و اذيتش مي كنن؟ چطور از اين هديه زيباي خدا خسته مي شن و باهاش بد اخلاقي مي كنن .

خدايا ازت مي خوام كمكم كني پسرم رو به بهترين شكل ممكن تربيت و بزرگ كنم . مي دونم پسرم هر نقطه ضعفي پيدا كنه تو كار من اشكالي بوده .

خدايا ازت مي خوام كمكم كني به بهترين شكل ممكن با پسرم ارتباط برقرار كنم بهش محبت كنم و بهترين دوست پسرم باشم .

خدايا ازت مي خوام ايمانم رو قوي كني تا پسر مومني تربيت كنم .صبور باشم تا پسري صبور تربيت كنم. به خودم و ديگران احترام بگذارم تا پسري محترم تربيت كنم . به من اعتماد به نفس بده تا پسري با اعتماد به نفس بالا تربيت كنم ...

خدايا نمي دونم براي اين هديه زيبا چطور ازت تشكر كنم فقط مي تونم بگم ازت ممنونم براي هديه بزرگي كه به من دادي.

خدايا براي همه چيز ازت ممنونم.

                     

 

اول از خدا بعد از شما پدر و مادراي عزيز و مربياي محترم مي خوام كمكم كنيد و تجربيات و اطلاعات خودتون رو در اختيار من بگذاريد.

                       

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

خاله سمیه
27 اردیبهشت 90 16:59
سلام به جواد ناز نازی . خوبی عزیز خاله ؟خاله قربونت بشه دلم برات یه کوچولو شده حیف که نمیتونم هر روز به دیدنت بیام . مامانی رو اذیت نکنیا ! می بوسمت
خاله سمیه
27 اردیبهشت 90 17:01
راستی جواد جون میخواستم واست یه دعا بکنم انشالله هرچی زودتر یه پسر خاله ناز نازی گیرت بیاد
مامانی کسرا
30 اردیبهشت 90 17:30
چه دعاهای قشنگی واسه من وکسرا هم دعا کن
مامانی شیما وحدیث
31 اردیبهشت 90 0:25
سلام مامان محمدجواد عزیز.خوبید ؟چه دعای قشنگی درحق فرزندت کردی . مطمئن باش چون ازخداخواستی حتما کمکت میکنه . راستی خیلی هم نی نی شیطونی به نظرمیاد .خد حفظش کنه . دوست داشتی به ماهم سربزن
narjes
31 اردیبهشت 90 1:26
سلام وبلاگ زيبايي دارين خوشحال ميشم به ما هم سر بزنين و تبادل لينك كنيم. اگه موافقين ما رو با اسمه شازده كوچولوهاي خاله لينك كنين و بگين با چه اسمي مي تونم لينكتون كنم
مامان سید ابوالفضل
1 خرداد 90 17:32
الهی آمین ,انشالله به خوشی و سلامتی بزرگش کنی.
فاطي(دختر عمه)
1 خرداد 90 19:14
سلام محمد جواد خوبي؟؟؟ چرا بزرگ نميشي تو هنوز كه كوچولو موندي من امتحانام شروع شده نميتونم بيام ديدنت به مامان سارا و بابا رضا سلام برسون خودتم از طرف من ببوس اگه خواستي هم به وبلاگ من يه سر بزن البته فكر نكنم به درد سنت بخوره باي باي
آزاده
24 خرداد 90 3:25
سلام آزاده جون
خوبي؟ خيلي وقته به وبلاگمون سر نزدي!
خيلي زود تو هم ايشالا مامان مي شي.