محمدجوادمحمدجواد، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره

محمدجواد گلم

ماماني دوست دارم(شد جهان پرشور و غوغا صفحه ي گيتي مصفا بيت احمد طور سينا پا نهد زهـــرا به دنيا)

1390/3/2 13:45
نویسنده : مامان و بابا
305 بازدید
اشتراک گذاری

 

آسودگي از محن ندارد مادر. آسايش جان و تن ندارد مادر .دارد غم و اندوه جگر گوشه خويش ورنه غم خويشتن ندارد مادر 

مادر اي لطيف ترين گل بوستان هستي
تو شگفتي خلقتي
تو لبريز عظمتي
تو را دوست دارم و مي ستايمت!
دست بر دعا بر مي دارم و از خداي يگانه برايت بركت,رحمت و عزت مي طلبم.مادر:
كاشكي مي شد بهت بگم
چقدر صدات و دوست دارم
لالايي هات و دوست دارم
بغض صدات و دوست دارم

مادر،
اي لطيف ترين گل بوستان هستي،
اي باغبان هستي من،
گاهِ روييدنم باران مهرباني بودي كه به آرامي سيرابم كند.
گاهِ پروريدنم آغوشي گرم كه بالنده ام سازد

روزت مبارك مادر


 

اين نوشته هارو بابا جون از طرف من نوشته خسته نباشي مامان دو ماه زحمتت دادم شب و روز با مهر باني مواظب من بودي .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مدرسه ی مامان ها
2 خرداد 90 18:38
سلام بر تو ای مادر! ای اسوه ی صبر و گذشت و مهربانی؛ ای که خداوند بهشت را زیر پای تو قرار داد و شاید خواست به من بفهماند، باید آنقدر در برابر تو خضوع داشته باشم که چهره ی خود را بر کف پای تو بگذارم... « مادر! روزت مبارک.»