محمدجوادمحمدجواد، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره

محمدجواد گلم

خاطره دوماهگي پسر گلم

1390/3/4 18:25
نویسنده : مامان و بابا
275 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر گلم

قبل از اينكه خاطره دو ماهگي تو بنويسم بابت شعر اي خوشكلي كه برام نوشتي ممنونم خيلي خوشكلن. منم خيلي خيلي دوست دارم پسر گلم

عزيز دلم دوشنبه  دوم خرداد دو ماهت تموم شد و رفتي تو 3 ماهگي . همون روز نوبت بهداشت داشتي . خانم بالاگبري  واكسن سه گانه و هپاتيت به پاهاي خوشكلت تزريق كرد و قطره فلج اطفال بهت داد. من تورو تو بغلم گرفته بودم و دست ها و پاهات رو گرفتم تا بهت واكسن بزنه . خيلي گريه كردي . منم تنها بودم بابايي سر كار بود مجبور شدم تنها ببرمت. با اينكه هر 4 ساعت يكبار قطره استامينوفن بهت مي دادم ولي تا ديروز تب داشتي روز اول خيلي بي حال بودي فرداش بهتر شدي ولي تب داشتي . امروز خوب خوب شدي عزيز دلم . وزنت 5كيلو و 800 گرم شده و قدت 58 سانت . بعد از بهداشت رفتيم خونه ي مادر جون ولي تو بي حال و خواب بودي .

اينم عكساي دو ماهگيت

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان قندعسل
4 خرداد 90 16:39
ماشالله به این شازده پسر
مامان سید ابوالفضل
15 خرداد 90 23:31
الهی قربونش برم چه نازه: با اجازتون من شما رو لینک کردم.
fati
16 خرداد 90 10:48
سلام پسر دايي خوفي؟؟؟ من كه هميشه با اينكه امتحان دارم بهت سر ميزنم راستي منو لينك كن منتظرم هااااا بوس بوس بوس باي