محمدجوادمحمدجواد، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره

محمدجواد گلم

اولين مسافرت پسرم

1390/3/31 17:06
نویسنده : مامان و بابا
294 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزيز دلم محمدجوادم

جمعه اولين بار به مسافرت رفتي. با مادر جون و خاله ياسمن با ماشين رفتيم خرمشهر خونه دايي علي . خونه خاله ي من هم رفتيم . دو هفته پيش عمل ديسك داشت و كمرش درد مي كرد. اميدوارم هر چه زودتر خوب بشه. دختر خاله هام كلي از ديدنت ذوق كردن و براي بازي كردن و بغل كردنت دعوا مي كردن. عرفان پسر دختر خالم كه 5 سالش هم به مامانش مي گفت منم يه داداشي مي خوام مي گفت اسمش عماد . مامانش مي گفت يه كالسكه قرمز ديده مي گه بايد براي عماد بگيريمش. زينب دختر داييت هم از اينكه رفته بوديم خونشون خيلي خوشحال بود. قبل از اينكه بريم خرمشهر نگران بودم جات عوض بشه اذيت كني و شب نتوني بخوابي اما پسر گلم خيلي خوب خوابيد . نزديك اذان صبح بيدار شدي شير خوردي و خوابيدي . مامان قربونت بشه پسر گلم . شنبه بعد از ظهر هم برگشتيم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان ابوالفضل
17 خرداد 90 13:24
سلام به محمد جواد گل اولین سفر خوش گذشت گل پسر؟ همیشه برین سفر با دل خوش ایشاالله
مریم
26 خرداد 90 23:21
سلام خوبین؟ شما کجا زندگی میکنین؟ من خرمشهر زندگی میکنم. به وبلاگ نی نی ام سر بزنین خوشحال میشم.