محمدجوادمحمدجواد، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره

محمدجواد گلم

دوست دارم

1390/4/28 23:29
نویسنده : مامان و بابا
511 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر گلم عزيز دلم قند عسلم تاج سرم

 

مامان جونم ، پسرم ، خيلي وقته مطلبي با عنوان حرفهاي دل ماماني برات ننوشتم . فكر نكن حرفي ندارم نه عزيز دلم ، دلم پر حرفٍ اما نمي دونم چه جوري بگم.


احساسم نسبت به گل قشنگم ، فرشته ي كوچولويم قابل وصف نيست...  هيچ وقت از نگاه كردن بهت  سير نمي شم... وقتي نگات مي كنم آروم مي شم... شاد مي شم.



 

ديشب به بابايي مي گفتم يه حسي به محمد جواد دارم يه حس ٍ خيلي خوب كه نمي دونم چيه! خيلي دوسش دارم. يه احساسيه كه تا حالا تجربش نكردم. بابايي گفت اين حس ٍ مادري ٍ ، هر مادري اين احساس رو نسبت به بچش داره .


 

بعد از عشق خدا به بندش پاكترين عشق ، عشق ٍ مادري ٍ ، يه عشق ٍ واقعي رو يك مادر بعد از تولد بچش تجربه مي كنه.

پسر نازم خيييييييييييييييييييلي دوست دارم.


برام هيچ حسي شبيه تو نيست ... كنار تو درگير آرامشم.

تو پايان هر جستجوي مني...  تو زيباترين آرزوي مني.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان آريا
29 تیر 90 14:38
عزيزم خيلي قشنگ نوشته بودي واقعا" به دل ميشينه منم باهات موافقم بعد از عشق خدا به بندش عشق واقعي عشق مادر به فرزندشه
بوس براي محمد جواد گل
عكساشم خيلي نازن



ممنونم مامان آريا. منم روي ماه آريا رو مي بوسم.